BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:اس ام اس جدید, پیامک جدید, اس ام اس زیبا, پیامک زیبا, پند آموز, توسط ادمین |

حتی کفش هم زخم میکند اگر تنگ باشد!
وای بحال دل...



"دلم میخواهدبخوابم... مثل ماهی حوضمان ک چند روزیست روی آب خوابیده است"


کمی به من برس!
من از رسیدن های تو حالم خوب می شود...




وقتی دیرمی آیی؛دلم هزارجانمی رود؛ یك جامیرودآن هم..كوی رقیب!



کمی به من برس!
من از رسیدن های تو حالم خوب می شود...



حتی کفش هم زخم میکند اگر تنگ باشد!
وای بحال دل...


دانی که دلم چه ازخدا میخواهد؟
بی پرده بگویمت:
تو رامیخواهد!



دراین سکوت لحظه هاکه غم گرفته لحظه لحظه ی مراببین چقدرتشنه ام!
به جرعه های یک صدای آشنابخوان مرا!
صدای تو صدای خوب بودن است...




توچه هستی؟
جزیک لحظه
یک لحظه که چشمان مرامیگشایددربرهوت آگاهی!



دزدی شاید...
نباشم می آیی!می آیی ببری!نمی آیی بمانی...



میخواهم دری بگشایم!به دریایی و شبی...
میخواهم دری بگشایم به روی تو که دریایی و شبی...



ازتومددنمیخواهم،تورامیخواهم!دربرعاشقانت بستی که درزدن بیاموزند



درآن شبی که برای همیشه می رفتی!درآن شب پیوند...طنین خنده ی من سقف خانه را برداشت!کدام ترس تورا این چنین عجولانه به دام بسته ی تسلیم تن فروغلتاند!
و خنده ها نه مقطع که آبشاری بود...
وخنده،خنده نه!قهقاه گریه واری بود!که چشمهای مرا در زلال اشک نشاند...(حمیدمصدق)



این چه عشقیست که در دل دارم!من ازین عشق چه حاصل دارم؟
میگریزی زمن و درطلبت،بازهم کوشش باطل دارم...(فروغ)



عاشقی چیست؟بجز شادی و مهر و غم و قهر!
نه من ازقهرتو غمگین،نه توازمهرم شاد...



اگر نبوسم حسرت،اگر ببوسم شرم!
شب خجالت من از لب تو درراهست...




دیشب که نمیدانستم به کدام یک ازدردهایم بگریم،کلی خندیدم.(شریعتی)



گهگاهي سفري كن به حوالي دلم شايد ازجانب توخاطره اي منتظرلمس نگاهت باشد!



ما غم زده شهر خرابيم گر،می نخوريم خانه خرابيم.
ما ز كسی كينه نداريم
يک شهر پر از دشمنو يک دوست مثل تو داريم..(ناصر)




دلتنگي حس عجيبي كه گاهي تورا به يادم مي اورد گاهي يعني هميشه گاهي يعني همين حالا....


هنوزهم ازبازي کلاغ پرمي ترسم!مي ترسم بگويم رفاقت؟آرام بگويي پر...




حالم را پرسيدند گفتم رو براهم ! اما كسی نفهميد كه،رو به كدام راهم...!؟ "



عشق یعنی : با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن * غ



خیلى به فکرم بود هیچ جا بی من نمیرفت وقتی داشت می رفت گفت تو را هم می برم گفتم کجا؟ گفت: از یاااااادم.....!‏



به کسانیکه که به تو حسودی میکنند احترام بگذار زیرا انها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند تو از انها بهتري.



بزرگترين اشتباهي که مي توانيم انجام دهيم اين است که به ادم هاطولاني تر از آن چه که لياقتشان است اجازه دهيم در زندگيمان بمانند........




اگر یقین داریم روزی پروانه میشویم، بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند!




سه چیزرابااحتیاط بردار: قدم،قلم،قسم! سه چیزراپاک نگهدار: جسم،لباس،خیال! ازسه چیزکاربگیر: عقل،همت،صبر! ازسه چیزخودرانگهدار: افسوس،فریاد،نفرین کردن! سه چیزراآلوده نکن: قلب،زبان،چشم! اماسه چیزراهیچگاه و هیچوقت فراموش نکن:خدا،مرگ ودوست خوب hesam



درقلب من چیزی سنگینی میکند مدام!
باید بیرون بیندازمت...



دم از مردونگی نزن!
سنگینه!سرفه ات میگیره...




یه آدمایی آغوششون دیگه "بغل" نیست!
توالت عمومیه...
‏*


پراید رسید به زانتیا
مهدي بیا مهدي بیا


میترسم کسی بوی تنت رابگیرد،دلت رابشنود وتو خوبگیری به ماندنش!
چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من!


وقتى تنهام گذاشت و رفت بهش گفتم:خط زدن‎'‎پايان من نيست.
هميشه براى من بهترين بوده و هست اگه‎ ‎مال من نشدى قطعا بهترين نيستى...
حتى‎ ‎به يادم اجازه نميدم از نزديكى ذهنت عبوركنه.
محكمتر ازاونم كه براى تنها نبودن‎ ‎غرورم روبرات به زمين بكوبم
احساس من قيمتى داشت كه تو براى پرداختش فقير بودى‎



یادت باشه زندگی كوتاهه.قوانین رو بشكن؛زودببخش؛آروم ببوس؛عاشق حقیقی باش؛بدون كنترل بخند؛اینsmso براي اونایی كه دوستشون داري بفرست حتی من؛اگه 3تاش بهت برگشت بدون دوست خوبی هستی؛روزدوستیها مبارك.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: